بسته بندی بلیستر

تکنولوژی های مرتبط با صنعت بسته بندی هر روز بیشترو بیشتر توسعه پیدا میکنند و این علتی جز پتانسیل بالای این حوزه در عرصه کسب و کار کنونی ندارد. صاحبان اصناف به خوبی میدانند که یکی از عمده ترین موضوعات مربوط به هویت سازی برند شیوه بسته بندی و ارائه فیزیکی محصولات است و به همین دلیل همیشه علاقه ی شدیدی به استفاده از بروزترین تکنولوژی های مرتبط با بسته بندی کالا دارند.

بسته بندی بلیستر و استفاده از آن گرچه به تازگی به بازار معرفی نشده اما به خاطر پتانسیل بالا در بروزرسانی و انعطاف پذیری بالا در بکارگیری همیشه گزینه ی مناسبی برای یک بسته بندی مدرن بوده است. حال چه این بسته بندی دارویی باشد با تمام حساسیت ها و چالش های آن و چه مرتبط با تغذیه باشد. بلیستر میتواند، پاسخ خوبی به نیاز کارفرما و جلب اعتماد مخاطبان خود ارائه کند.

بسته بندی بلیستر به چه معناست؟

به معنی بسته بندی کالا یا محصول ویژه در داخل حباب‌ پلاستیکی است. مانند بسته بندی قرص ها البته این یک تعریف اجمالی برای محصولاتی است که با روش بلیسترینگ بسته بندی میشود که فقط کاربرد آن را در دارو و مواد غذایی است.
روش های سنتی بسته بندی دارو و همچنین مواد غذایی نسبت روش های جدید تغییراتی را داشته است یکی ازآن موارد چاپ اطلاعات کامل دارو بر روی آن است گر چه روش های سنتی نسبت به چاپ بلیسترینگ دارو راحت است اما ترجیح این شرکت ها بر روش های جدید می باشد از دلایل مهم آن بهداشتی بودن آن است و نگرانی از بابت دخالت دست وجود ندارد.

هزینه متعارف بسته بندی بلیستر

بسته بندی بلیستر یکی از كم هزينه ترين روشهاي بسته بندي محصولات دارويي و غذايي حال حاضر جهان است! در عين حال ماندگاري مناسبي نيز براي محصول فراهم كرده و در ابعاد و اشكال مختلف قابل فرمدهی مي باشد.
با این توضیحات بلیستر دارو می‌تواند بهترین گزینه و مناسب‌ترین انتخاب موجود برای بسته بندی قرص‌ها و مواد دارویی در نظر گرفت.

حضور موفق بلیستر در حوزه ی تبلیغات

بسته بندی بلیستر ازین حیث جز محبوبترین گزینه های کارفرمایان میباشد چرا که از لحاظ ترکیب ظاهری با بهره گیری از بینهایت رنگ دلخواه و بدلیل فرم گیری و شکل پذیری عالی قابل تطبیق با هرگونه قالب محصول است. عموما بهترین روش برای جلب اعتماد مشتریان رویت محصول از تمامی زوایا و جوانب است و بسته بندی حبابی از محدود تکنیک هایی است که این خواسته مشتریان را به خوبی پاسخ میدهد و در عین حال به دلیل پوشش همه جانبه مقاوم، بهداشت و مصونیت محصول را تا پیش از استفاده حفظ میکند.

برای تهیه ورنی بلیستر یونا(آلمانی) ازینجا وارد شوید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.