چاپ و نشر

ورنی واتربیس مات و براق محصولی از یونا آلمان


مجله چاپ و نشر بی شک نام آشناترین و معتبرترین منبع و رسانه ی مشترک بین اهالی صنعت چاپ ، نشرو بسته بندی است که ماهیانه به معرفی بزرگان این صنعت میپردازد. جدیدترین شماره این نشریه در بهمن ماه 99 با تصویری از بازرگانی صنوبر به چاپ رسید.

داستان صنوبر که روزی به عنوان کسب و کاری کوچک با همت خاندان فرمنش اولین قدم هایش را با امید به پیدا کردن جایگاهی در بین اهالی این صنعت برداشت، تا به امروز که با افتخار، یکی از خوش نام ترین، واردکنندگان ملزومات چاپ و بسته بندی در ایران محسوب می‌شود؛ داستانی بسی طولانی است .

ولی همه ی آنچه ماحصل تلاش‌های بی وقفه‌ی مدیران و سایر کارکنان این بازرگانی بوده است همواره رضایتمندی و کسب افتخار حضور در کنار چاپخانه داران بزرگ کشور و همراهی و حمایت آنها با ارائه ی با کیفیت ترین و مرغوب ترین محصولات وارداتی بوده است؛ که از این میان می توان ورنی واتربیس یونا را نام برد که به عنوان یکی از بهترین انواع ورنی در سطح جهانی مطرح بوده است و اخیرا با گسترده‌تر شدن همکاری های بازرگانی با کمپانی یونای آلمان تنوع محصولات وارداتی از این کمپانی ازانواع ورنی: مات و براق و مخملی به چسب بلیستر و ورنی واتربیس IML افزایش پیدا کرده است و با افتخار 5مورد از اقلام استراتژیک و تخصصی مورد استفاده در چاپ و بسته بندی را از طریق این تامین کننده ی بین المللی در اختیار عزیزان قرار میدهد.

امید است با استقبال هر چه بیشتر همکاران و در سایه لطف الهی بازرگانی صنوبر پرقدرت تر از قبل در خدمت صنف شریف چاپ و بسته بندی ایران باشد.

خدمات با کیفیت راز رضایتمندی مشتریان

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.