بازرگانی صنوبر

بازرگانی صنوبر عرضه کننده طیف وسیعی از ملزومات چاپ (پیش از چاپ، حین چاپ و پس از چاپ و لیتوگرافی) است و از طرفی به دلیل اهمیت فراوان کیفیت اقلام وارداتی و ارائه شده به مشتریان وفادار بازرگانی، مدیریت و کارکنان حساسیت زیادی در خصوص گزینش محصولاتی که تحت نام این بازرگانی وارد بازار میشود، دارند.
بازرگانی صنوبر

امسال هم از ابتدای بهار با وجود ادامه یافتن سیر نوسانی قیمت ارز از یک سو و مشکلات تشدید شده بر سر واردات ملزومات چاپی از سوی دیگر، خرید و ورود کالای مرغوب با کیفیت در سطح جهانی تنها هدف بازرگانی صنوبر بود. که پس از رایزنی های فراوان و تلاش های بی وقفه ی همکاران مسجل گردید.

خبر خوب اینکه به حمدالله امسال، پرقدرت تر از سالیان پیشین موجودی اقلام اختصاصی مانند ورنی واتربیس یونا و سلفون حرارتی اسپروس و محصولات عمومی همچون لاستیک سیلندر آکوما و مرکب چهاررنگ kmi کره شارژ گردیده و برای سفارش گیری و عرضه آماده میباشد.

بازرگانی صنوبر
از این میان برخی محصولات هم بتازگی از خانواده یونا آلمان وارد مجموعه گردیده مانند:

همچنین ورنی یووی فریمپکس محصول نام آشنای کمپانی فریمپکس ترکیه هم مجددا به مجموعه اضافه شده که با توجه به کیفیت و شرایط شناخته شده همیشه از اولین انتخابها برای مصارف چاپ یووی محسوب میشود.

لازم به ذکر است که تمامی محصولات موجود در لیست سایت از هم اکنون قابل سفارش گیری و عرضه هستند، مانند همیشه شما میتوانید در ساعات اداری از طریق شماره های دفتر فروش و در سایر زمانها از طریق پیج اینستاگرامی بازرگانی صنوبر ارتباط برقرار فرمایید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.