الیاف گیاهی

به گزارش آژانس خبری چاپ و نشر این روزها با داغ شدن بازار محصولات تخریب پذیر و دوستار محیط زیست شرکت آلمانی هرما با الهام از طبیعت الیافی مطابق با اصول تجزیه طبیعی و تخریب پذیری صد در صد معرفی کرده که پیش بینی میشود پس از پلاستیک های تخریب پذیر با حضور این لیبل بسته بندی های عرضه شونده کاملا تجزیه شده و به طبیعت باز میگردند.

نکته جالب توجه اینکه این لیبل با الیاف گیاهی در آلمان به عنوان یک محصول انرژی زا برای استفاده در تولید بیوگاز کشت می شود تولید شده است.

این الیاف در یک فرایند بیوترمال قبل از مرحله تولید انرژی جدا شده و سپس به یک ماده خام جدید و پایدار تبدیل می شوند. لیبل های ساخته شده با کاغذ برای چاپ بدون هیچ گونه فرآیندی مناسب است. برجسته سازی و سایر خدمات تکمیلی این فرآورده می تواند ضمن حفظ ظاهر طبیعی ، زیبایی بیشتری را ایجاد کنند زیرا الیاف جداگانه گیاهی در مواد قابل مشاهده است. این بافت همچنین به عنوان فرآیند بصری از پایداری عمل می کند.
لیبل Herma UVA 63B ، یک ماده چند منظوره است که ویژگی های چسبندگی عالی را ارائه می دهد.

سوزان دایبر مدیر عامل Etiket Schiller ، اولین مرکزی که از لییل جدید استفاده کرد ، اظهار داشت: این مواد جدید ، که کاملاً در آلمان ساخته شده است ، ما را قادر می سازد تا مجموعه کارهای دوستدار محیط زیست خود را به صورت متمرکز گسترش دهیم. مشتریان ما در حال حاضر به یک گزینه بسته بندی سبز بسیار جذاب برای لوازم آرایشی ، نوشیدنی ها و مواد غذایی دسترسی دارند.

ترکیب فیبرهای گیاهی در مواد لیبل در حال حاضر حداقل 35 درصد است ، اما می توان آن را در آینده به 50 درصد رساند. این امر با کاهش سهم خمیر چوب وارداتی ، که عمدتاً از کشورهای دور تهیه می شود ، رد پای CO2 لیبل ها را کاهش می دهد. علاوه بر این ، لییل گیاهی را می توان در جریان کاغذهای ضایعات معمولی بازیافت کرد.

دکتر Ulli Nägele ، سرپرست توسعه مواد پشت چسب دار هرما ، اظهار داشت: استفاده ما از این گیاه شواهد بیشتری در مورد چگونگی تولید لییل می تواند منابع را حفظ کند.ما چشم خود را در این زمینه باز نگه داشته ایم و به دنبال سایر راه های امیدوار کننده خواهیم بود.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.