نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی

به گزارش چاپ و نشر آنلاین هفدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته از امروز تا ۲۶ آذرماه در فضایی بالغ بر ۱۰۱۵۳ متر فضای ناخلاص سرپوشیده و ۵۳۵۷ متر فضای مفید سرپوشیده به برگزار می شود.

۱۱۰ شرکت داخلی آخرین دستاوردها، توانایی ها و ظرفیت های خود را در گروه های کالایی چاپ و تبلیغات، تولید صنایع دستی، ماشین آلات صنعتی چاپ و لیزر، تولید چراغ های بلوکی، تولید و فروش ملزومات تابلوسازی، چاپ و بنر خام، محصولات چرمی و هدایای تبلیغاتی، تولید انواع تندیس، انجام امور انفورماتیک، تولیدکنندگان گل های طبیعی جاودان، مشاوره سرمایه گذاری، استراتژی برندینگ، خوشبوکننده های تبلیغاتی، تولید سرررسید، کارت و شکلات تبلیغاتی در هفدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته به نمایش خواهند گذاشت.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته در ۴ روز زمان برگزاری، از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ عصر در سالن های ۸ و ۹-، ۱۰ و ۱۱ با رعایت تمام پروتکل ها و موازین بهداشتی مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا میزبان متخصصان و فعالان این صنعت است. بازدید از این رویداد صرفا با ارائه کارت دعوت ممکن خواهد بود.

گفتنی است همزمان با برگزاری این نمایشگاه، بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار در حال برگزاری است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.