رنگ سال 2021

رنگ سال 2021


موسسه پنتون که هر ساله یک رنگ را به عنوان رنگ سال انتخاب میکند امسال در اقدامی کم سابقه برای بار دوم، دو رنگ مکمل را به عنوان رنگ سال 2021 برگزید.

سایه ای آرامبخش که پایه های بتونی پایدار و سواحل سنگریزه ای را به ذهن متبادر می کند و رنگ زرد روشنی که آفتاب گرم و یا یک برش تارت لیموترش و روحیه ی شاد را تداعی میکند.

 

رنگ سال 2021

 

انتخاب دو رنگ به ظاهر نامرتبط پاسخی است به وقایعی که در سال اخیر تمام جهان را به خود درگیر کرد و پیام اور پیوند بین پایداری و استقامت در برابر مشکلات و امیدواری و حفظ اشتیاق به زندگی در ادامه ی آن است.

آنچه که در نگاه هیئت نمایندگان برای انتخاب رنگ امسال آشکار است ، میزان نیاز ما به یکدیگر است که این ارتباط با دیگران به ما نیرو و استقامت در برابر مصائب و همچنین امید و چشم انداز مثبتی در مسیر پیش رو رامیدهد که برای حرکت به جلو ضروری است.با انتخاب دو رنگ مستقل ،در حقیقت به طور پنهانی این پیام را منعکس میکند.

اما هدف از انتخاب رنگ سال همانند سالهای گذشته باقی مانده است: انعکاس فرهنگ لحظه ای که در آن زندگی می کنیم. با نگاهی به گذشته ، رنگ سال گذشته ، آبی کلاسیک – نیلی عمیق و آرام که سعی در مقابله با اضطراب مربوط به ورود به یک دهه جدید را داشت و اکنون هنگامی که خودمان را برای سال جدید با امکاناتی که ماه هاست در انتظار آن با بیماری کویید19 درگیر بوده ایم آماده میکنیم ، رنگ های 2021 کاملاً متناسب به نظر می رسند: برای واکسن ، برای باز شدن دوباره دنیا ، برای بازگشت به برخی از احساسات عادی – و فرصت اتصال.

تاریخچه پیدایش موسسه پنتون

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.