سلفون حرارتی

سلفون حرارتی


بازار چاپ و بسته بندی این روزها با سرعت بیشتری در مسیر رشد و پیشرفت قدم برمیدارد، اما هنوز هم پوشش سلفون جز پرطرفدارترین انتخاب های موجود در بازار است و در این روزهای کرونایی جز پوشش هایی هستند که با آن می توان وسایل خود را بهداشتی تر حفظ کرد.

به دلیل افزایش حساسیت ها روی مسایل بهداشتی و با توجه به فراگیری بیماری های عفونی، رعایت نکات بهداشتی و محافظت هرچه بیشتر پوشش بسته بندی از محصولات خصوصا خوراکی برای تمام افراد بسیار حائز اهمیت تر شده است و به همین دلیل است که برای بسته بندی مواد غذایی و کشاورزی و دارویی خود استفاده از سلفون حرارتی را ترجیح میدهند.

با توجه به تنوع بالای تولیدات سلفون، لازم است قبل از انتخاب و تهیه سلفون به نکاتی توجه فرمایید.

اگر بخواهیم به طور ساده سلفون را تعریف کنیم در واقع نوعی از نایلون نازک و گاها شفاف یا مات هستند که برای استحکام و زیبایی بیشتر بر روی یک لایه مقوا و یا کاغذ کشیده می شوند. البته بدانید این محصول در انواع مختلفی همچون شفاف یا براق، مات، متالایز، صدفی، شنی و مخملی تولید و به بازار عرضه می شود که هر کدام از آن ها کاربردهای خاص خود را دارند و از نظر کاربرد با هم متفاوت هستند.

سلفون حرارتی

ویژگی های یک سلفون حرارتی قابل قبول:

  • اول از همه شفافیت سلفون که هرقدر شفافتر باشد نشان از کیفیت بالای مواد اولیه آن است.
  • دوم مقاومت بالا در دوخت پذیری: سلفون مرغوب به دلیل دوخت پذیری مقاوم خود قادر است در برابر فشار ناشی از مکش هوا به‌خوبی مقاومت کند و از طرف دیگر با توجه به نیاز مشتری قابلیت اجرای دوخت های گوناگون داشته باشد.
  • مقاومت بالا در مقابل حرارت: از اونجایی که حرارت محیط پکینگ بسیاربالاست، توجه به میزان تحمل حرارت توسط سلفون شاید پایه ای ترین اصل شما باشد.
  • و آخرین ویژگی: همه ی ما سلفون را جز اقتصادی ترین پوشش های چاپ و بسته بندی میشناسیم. اما فراموش نکنید که بین کیفیت و قیمت محصول باید تناسبی باشد که هیچکدام فدای دیگری نشود.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.