ورنی یووی

در حقیقت لقب این ورنی از شیوه خشک شدن آن(قرارگیری در معرض نور فرابنفش) گرفته شده است و این گویای اصلی ترین ویژگی این نوع از ورنی است.پوشش های چاپی متنوعی در بازار به چشم میخورد که ورنی یووی جز پرطرفدارترین آنهاست، چرا که این پوشش چاپی جدای از تمام ویژگی های مثبتش جلوه براق یا مات خیره کننده ای به چاپ میدهد.
ورنی یووی

پوشش یووی معمولا به صورت لایه ای برجسته و براق بر روی سطح چاپی قرار می‌گیرد. با توجه به مواد مصرفی برای این نوع پوشش، یک روکش مات یا براق فراهم می‌شود. البته نوع مات آن به دلیل هزینه بالا و زمان زیادی که نیاز دارد به ندرت استفاده می‌شود. به صورت معمول در اکثر کارهای چاپی همچون کارت ویزیت به منظور افزودن جلوه بصری زیباتر از هر دو پوشش مات و براق استفاده می‌گردد.

این نوع ورنی معمولا ظاهر نه چندان شفافی دارد که پس از استعمال با توجه به نوع آن ظاهری براق و یا مات و یا ترکیبی از هر دو را به محصول میبخشد.

چاپ یووی

اما این پوشش علاوه بر دسته بندی عمومی(مات یا براق) شامل دسته بندی دیگری نیز میشود.که با توجه به سطح پوشانندگی آن نام‌گذاری شده است. نوع اول یووی سیلندری تخت و نوع دوم یووی موضعی برجسته است.

کمپانی آلمانی یونا که در ایران فقط از طریق بازرگانی صنوبر طیف وسیعی از محصولات خود را عرضه مینماید جزو برترین تولیدکنندگان پوشش های چاپی در اروپاست که محصولات خود را طریق نمایندگان خود در کشورهای صنعتی سراسر جهان عرضه میکند. ورنی یووی یونا هم با همان کیفیت و ویژگی های متمایز عرضه شده و در بازرگانی صنوبر قابل سفارش است.

برای دیدن سایر محصولات یونا که به طور انحصاری از بازرگانی صنوبر عرضه میگردد کلیک کنید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.