مقررات گمرکی و بازرگانی, [۰۴.۰۳.۱۸ ۱۹:۴۸]
♦️صدور کارت اعتباری ارزی برای خروج از کشور

سازمان میراث‌فرهنگی:

کارت اعتباری ارزی ویژه خروج از ایران برای نخستین بار در کشور صادر شد

اولین کارت ارزی به نام اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری صادر شد

@
مقررات گمرکی و بازرگانی, [۰۴.۰۳.۱۸ ۱۹:۵۱]
[In reply to مقررات گمرکی و بازرگانی]
🔷 مدیران حرفه ای شامل تمامی عناوین سمت های مدیریتی دستگاه های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، به استثناء سمت های مدیریت سیاسی، موضوع ماده ۷۱ قانون مذکور و همترازان آنان می شود که به چهار گروه به شرح زیر تقسیم شده اند:

🔶 مدیران ارشد: آن دسته از مدیرانی می باشند که وظیفه سیاست گذاری، خط مشی گذاری، برنامه ریزی کلان، هدایت و نظارت عالیه بر عملکرد دستگاه را در واحدهای ستادی به عهده دارند.

🔸 مدیران میانی: به آن دسته از مدیرانی اطلاق می شود که وظیفه هماهنگی، ایجاد ارتباط بین سطوح عالی (مقامات) و یا مدیران ارشد را در واحدهای تسادی به عهده دارند. مانند مدیران کل و معاونین آنان، معاونین سازمان ها، مؤسسات دولتی و مراکز مستقل و سمت های مدیریتی هم سطح آنها.

🔸 مدیران پایه: به آن دسته از مدیرانی اطلاق می شود که وظیفه اجرای سیاست ها، خط مشی ها و برنامه های سازمانی را در واحدهای ستادی بر عهده دارند. مانند: رؤسای ادارات، رؤسای گروه ها و سمت های مدیریتی همسطح آنها.

🔸 مدیران عملیاتی: شامل مدیران آن دسته از واحدهای عملیاتی یا اجرایی دستگاه های اجرایی نظیر مدارس، بیمارستان ها، ورزشگاه ها، موزه ها، مراکز فنی و حرفه ای و مراکز نگهداری معلولین هستند که تولید، تأمین و ارایه خدمات اصلی و نهایی دستگاه را به عهده دارند.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.