نمایشگاه 1400

به گزارش چاپ و نشر آنلاین، جلیل غفاری رهبر، رئیس هیئت مدیره شرکت آروین مهر فجر مجری برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی درباره برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه در 12 هزار متر مربع فضای مفید نمایشگاهی و در 6 سالن 38، B38، A 31، B31، 35 و 44 برگزار می شود.

وی ادامه داد: در نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی امسال 220 غرفه گذار ایرانی و 6 شرکت خارجی نیز از کشورهایی چون آلمان و هند حضور خواهند داشت.

غفاری رهبر با اشاره به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در جریان برگزاری نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی درباره برگزاری جلسات آموزشی اظهار داشت: با شرایط کنونی کشور و برای رعایت پروتکل های بهداشتی، ترجیح بر این است که جلسات آموزشی در این دوره برگزار نشود و در این رابطه برنامه ریزی خاصی صورت نگرفته است.

وی درباره تاریخ برگزاری نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی گفت: تاریخ برگزاری نمایشگاه در این دوره چناچه شرایط کرونا اجازه بدهد، قطعی است. این تاریخی بود که مرکز نمایشگاه به ما پیشنهاد داد و در جریان مشاوره با دوستان چاپخانه دار، نیز نهم تا دوازدهم مهرماه برگزار خواهد شد.

مجری برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی در ادامه تصریح کرد: البته بخش بزرگ فعالان حوزه تبلیغات با اینکه نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی امسال نیز مانند سال گذشته برگزار نمی شود، با این تاریخ موافق نیستند دلیل این موضوع نیز این است که تولیدکنندگان سررسید و تقویم معمولا بر اساس نیاز شرکت ها دی ماه را بهترین زمان برای حضور در نمایشگاه می دانند و با تغییر تاریخ نمایشگاه بیست و هشتم چاپ علاقه ای به شرکت در آن ندارند.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.