نمایشگاه بین المللی

گرچه هنوز کارشناسان در بیم و امید برای شیوع مجدد موج جدید کرونا در تیرماه هستند و با وجود عدم استمرار واکسیناسیون گسترده کشوری خبرها حاکی از آن است که نمایشگاه های سالانه اصناف در حال برنامه ریزی برای برگزاری میباشد.

تاریخ چهارمین نمایشگاه کاغذ و مقوا تغییر کرد. تاریخ چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ و مقوا با یک روز جابجایی از ۳۰ خرداد تا ۲ تیر به ۳۱ خرداد تا ۳ تیر ماه تغییر کرد.
نمایشگاه بین المللی

رضا امیدی رییس چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ و مقوا در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، از تغییر یک روزه زمان برگزاری این نمایشگاه خبر داد و افزود: نظر ما بر این بود که روزهای پنج‌شنبه و جمعه نیز در روزهای نمایشگاه قرار داشته باشد که در ابتدا مورد موافقت شرکت نمایشگاه‌ها قرار نگرفت اما توانستیم با جابجایی یک روزه این موضوع را محقق کنیم.

وی ادامه داد:

البته اگر شركت نمايشگاه‌ها و تقويم ساير نمايشگاه‌ها اجازه بدهد یک روز ديگر را هم جابه‌جا مي كنيم تا نظر مشاركت‌كنندگان و بازديد‌كنندگان هم بيشتر تحقق پيدا كند و پنج شنبه و جمعه را در تقویم نمایشگاه کاغذ داشته باشيم.

امیدی با بیان اینکه بسیاری از شرکت‌کنندگان معتقدند که تعطیلات پایان هفته برای حضور مخاطبان آن‌ها تاثیر زیادی دارد، عنوان کرد: در این زمینه امیدواریم که با همکاری مجموعه‌ها و نهادهای تصمیم‌گیر بتوانیم زمینه حضور جمع گسترده‌تر و بیشتری از مخاطبان حوزه کاغذ و سلولزی را مهیا کنیم.

وی همچنین از استقبال چشمگیر شركت‌هاي كاغذساز و سلولزي از نمايشگاه امسال خبر داد و گفت: امسال در ثبت‌نام شاهد رشد بسیار خوبی از سوی شرکت‌های فعال در این حوزه بودیم که امیدبخش است و نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه نمایشگاه برای فعالان این حوزه است.

امیدی در ادامه بر لزوم مشارکت شركت‌هاي كارتن‌ساز اشاره کرد و یادآور شد: هرچه میزان تولیدکنندگان و فعالان داخلی در نمایشگاه باشیم با توجه به پیش‌بینی حضور هیات‌هایی از کشورهای همسایه و سایر کشورها می‌توانيم امسال شاهد به تصوير كشيدن توان و دستاوردهاي سلولزي كشور در بعد داخلي و خارجي باشيم.

به گفته وی، چهارمین نمایشگاه کاغذ و مقوا امسال از نظر متراژ سالن‌ها و تعداد شرکت‌‌های ثبت‌نام‌ کننده رشد قابل توجهي نسبت به سال‌هاي قبل داشته است و این موضوع نویدبخش آینده‌ای روشن برای نمایشگاه و صنعت کاغذ و سلولزی در کشور است.

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ و مقوا ۳۱ خرداد تا ۳ تیر در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

به نقل از سایت صنعت پنجم

کاندیدای منتخب صنف چاپ کیست؟

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.