دستگاه سلفون کش

اگر جز آن دسته از همکاران باشید که با سلفون حرارتی و دستگاه سلفون کش سرو کار دارید و یا از آن دست علاقه مندانی هستید که تصمیم گرفتید یک دستگاه سلفون کشی خریداری کنید، بهتر است بدانید قبل از خرید باید مطالعه و پرس و جوی کاملی از متخصصان این حوزه انجام دهید.

خبر خوب اینکه بازرگانی صنوبر با تجربه سی ساله در حوزه واردات ملزومات چاپ و دستگاه های چاپی که هم اکنون تنها واردکننده سلفون حرارتی اسپروس در ایران است، بر آن است تا سه مورد از مهمترین نکاتی که لازم است قبل از خرید دستگاه سلفون کش در نظر داشته باشید را بیان کند.

اگر قصد خرید دستگاه سلفون کشی را دارید حتما این موارد را در نظر بگیرید:

دقت کنید اتو یا سینی دستگاه از جنس تفلون باشد. در صورتی که اتو و یا سینی دستگاه از جنس تفلون نباشند، هم این دو وسیله به یکدیگر خواهند چسبید و هم سلفون به خوبی برش نخواهد خورد.

جنس بدنه ی دستگاه نسبت به عملکرد آن متفاوت است. جنس بدنه دستگاه برای بسته بندی مواد غذایی مرطوب باید از جنس بدنه استیل باشد.برای موادغذایی خشک دستگاه با جنس بدنه رنگ شده برای شما مناسب خواهد بود.

شما باید با توجه به کارکرد مورد نظر خود، یکی از مدل های دستگاه‌ تیغه دار از جمله دستگاه کش کوچک، دستگاه استرچ متوسط و یا دستگاه استرچ بزرگ با طرح قوس دار را انتخاب نمایید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.