نمایشگاه چاپ و بسته بندی99

نمایشگاه چاپ و بسته بندی


هر ساله روز سوم آذرماه روز افتتاحیه نمایشگاه چاپ و نشر تهران بود ولی امسال همه چیز رنگ و بوی کرونایی به خود گرفت و برگزاری نمایشگاه ها و مجامع عمومی هم ازین موضوع بی نصیب نبود ودر همین راستا گرچه زمزمه های برگزار نمایشگاه تا هفته اخیر هم شنیده می شد ولی فرضیه امکان لغو آن با وجود بالا رفتن آمار تلفات و همه گیری خارج از کنترل آن از سوی دیگر بیشتر و بیشتر تقویت میشد.

بلاخره بر اساس اعلام سازمان نمایشگاه های بین المللی تهران و مصوبه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا کلیه نمایشگاه ها در ایران و تهران تا زمان برقراری وضعیت سفید ملغا اعلام شد.
گفتنی است وضعیت سفید بر اساس اعلام قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا زمانی است که به اعضای هر صد هزار نفر تنها یک نفر بستری باشد که طبیعتا نه تنها در تهران بلکه در هیچ یک از کشورهایی که اعلام تولید واکسن نموده اند نیز مقدور نبوده و اعلام این مهم نیازمند زمانی طولانی همراه با رعایت کلیه پروتکلهای بهداشتی توسط همه اقشار مردم است.

اما وجه دیگر ماجرا که خود از اهمیت بسزایی برخوردار است موضوع وجوه دریافتی نمایشگاه بیست و هفتم از بیش از سیصد شرکت است .

طبق اعلام رسمی مسئولان نمایشگاه در حدود 300 شرکت ثبت نام نموده اند و با توجه به مصوبات جدید امکان برگزاری نمایشگاه در شهر های قرمز، نارنجی و زرد با ممنوعیت مترادف شده است. حال پرسش اساسی اینجاست که مبالغ دریافتی از غرفه داران چه سرانجامی خواهد داشت؟ آیا آیا شرکت نمایشگاه بین المللی تهران بر این روند نظارت دارد؟

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.