نمایشگاه 1400

هنوز هم خاطرات تلخ و شیرین برگزاری نمایشگاه چاپ99 ، از تعویق های مکرر تا برگزاری با حداقل ظرفیت نمایشگاه و حضور نه چندان پررنگ بزرگان چاپ ایران و جهان در ذهنمان چرخ میخورد. باور کمرنگ شدن شکوه و عظمت این صنعت که از یک طرف مورد حجمه بی رحمانه مشکلات ناشی از تحریم قرار گرفت و از طرفی دیگر با مشکلات صنفی دست و پنجه نرم میکرد، غیر ممکن است.

کم نیستند زحمتکشانی که با وجود تمام این جریانات مخالف که البته محدودیت های کرونایی را هم باید به آنها افزود هنوز محکم و استوار قدم در راه پیشرفت این صنعت مادر میگذارند. به هر حال با هزار امید و آرزو خبرها حاکی از آن است که زمزمه های برگزاری نمایشگاه 1400 در مهرماه شنیده میشود.

به گزارش ایبنا؛ جلیل غفاری‌ رهبر رئیس هیئت مدیره شرکت آروین مهر فجر با اعلام خبر برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه چاپ، بسته‌ بندی و ماشین‌ آلات وابسته گفت: شرکت نمایشگاه‌ها با توجه به محدودیت‌ های کرونایی ۹ تا ۱۲ مهر ماه امسال را تاریخ برگزاری نمایشگاه چاپ امسال اعلام کرده است.

وی افزود: در این زمینه پیش‌ ثبت‌ نام از شرکت‌ ها برای حضور را از خرداد ماه طی فراخوانی اعلام خواهیم کرد تا با حضور حداکثری فعالان و دست‌اندرکاران این حوزه همراه باشیم.

نمایشگاه چاپ و نشر
جدیدترین دستاوردها در بیست و هشتمین نمایشگاه چاپ

غفاری‌ رهبر با بیان اینکه نمایشگاه همچون ۲۷ دوره قبل تلاش می‌ کند جدیدترین دستاوردهای این صنعت را به نمایش بگذارد، عنوان کرد: امیدوارم با کمرنگ شدن پاندمی کرونا امسال شاهد حضور جمع بیشتری از فعالان دست‌اندرکاران صنعت چاپ و صنایع وابسته در نمایشگاه باشیم.

وی تاکید کرد: رایزنی برای حضور شرکت‌ها و موسسات خارجی و بین‌المللی همچنین هیات‌های تجاری منطقه از جمله برنامه‌هایی است که در رویداد بیست و هشتم دنبال خواهیم کرد.

تعرفه جدید اتحادیه چاپخانه داران ابلاغ شد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.