نمایشگاه چاپ و نشر

نمایشگاه چاپ و نشر امسال که به جرات یکی از پر حاشیه ترینهای تاریخ برگزاری نمایشگاه چاپ بوده هم بالاخره به پایان رسید و به خاطر مدل خاص اجرایی و فضای متفاوتش تبدیل به یکی فراموش نشدنی‌ترین تجربیات فعالان حوزه ی چاپ و نشر در زمینه ی برگزاری نمایشگاه شد.

 

نمایشگاه چاپ و نشر

 

قرار بود، نمایشگاه تجهیزات چاپ و بسته بندی ایران در فضایی بالغ بر ٣٠.٠٠٠ متر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شود. هرساله هزاران نفر از فعالان  و خریدارن محصولات این صنعت برای یافتن جدیدترین و آخرین امکانات و به روز کردن تجهیزات از این نمایشگاه بازدید می نمایند و شرکت در این نمایشگاه بهترین فرصت برای ملاقات باآنان بود. کشور ما با داشتن بیش از ٧٠ میلیون نفر جمعیت و رشد بی وقفه در صنعت و ارتباطات، با تقاضای بالایی برای تکنولوژی های جدید در صنعت چاپ و بسته بندی، محصولات وخدمات مرتبط مواجه است.

ولی امسال همه چیز جور دیگری رقم خورد وپس از کش و قوس های بسیار بازگشایی نمایشگاه به تاریخ 13 الی 16 دی ماه موکول شد. بازدیدکنندگان که البته به خاطر رعایت پروتکل ها باید از قبل دعوت می‌شده اند شاهد آمادگی صد درصد شرکت کنندگان در فضای عظیمی بودند که با وجود تلاش های فراوان برای طراحی و اجرای غرفه ها بسیار خالی و کم فروغ مینمود.

با این وجود بسیاری بر این عقیده بودند که از شرکت در نمایشگاه امسال رضایت داشته اند و بازدیدکنندگان هرچند اندک ولی هدفمند و موثر برای بازدید حاضر شده بودند و حضورشان پربار بوده است در طرف دیگر برخی از صاحبان صنایع هم این نمایشگاه را با امید به سالهای بعد و حضوری پرقدرت تر ولی با عدم رضایت پشت سر گذاردند و ما هم بدون ابزار نظر به امید داشتن نمایشگاهی بهتر در سالهای آینده و رونق روزافزون در صنعت چاپ قضاوت را به شما میسپاریم.

 

نمایشگاه چاپ و نشر

 

نمایشگاه چاپ و نشر

 

نمایشگاه چاپ و نشر

 

نمایشگاه چاپ و نشر

 

نمایشگاه چاپ و نشر

 

 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.