نکوداشت چاپ

همچون ادوار گذشته این آیین البته با وجود کرونا به شکل نیمه حضوری و انلاین برگزار شد.

به گزارش چاپ و نشر، محمد بیطرفان، رئیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران با اشاره به برگزاری هفتمین نکوداشت علوم و فناوری چاپ ایران، گفت: در این دوره که در آستانه روز صنعت چاپ از نهم تا 15 شهریور به صورت آنلاین برگزار شد، جمعی از متخصصان و کارشناسان حوزه‌های مختلف صنعت چاپ به طرح نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

وی افزود: تلاش کردیم میهمانان و سخنرانان این برنامه‌ ها از سراسر ایران باشند و دغدغه‌ ها و مشکلات صنفی چاپخانه‌داران سراسر کشور در این نشست‌ ها مطرح شود که نکات بسیار خوبی هم طرح شد.

بیطرفان با بیان اینکه در این زمینه برای برگزاری هفته نکوداشت علوم و فناوری چاپ ایران برای سال آينده رایزنی‌ های خود را آغاز کرده‌ایم، عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ های انجام شده سال آینده هشتمین نکوداشت علوم و فناوری چاپ ایران به صورت بین‌المللی با حضور ایرانیان خارج از کشور فعال در عرصه چاپ برگزار خواهد شد.

به گفته وی، بهره‌مندی از سایر متخصصان، دست‌اندرکاران و صاحبان شرکت‌ های چاپ خارجی و بین‌المللی، شركت‌های فعال و مطرح حوزه چاپ و آشنایی با جدیدترین دستاوردهای دنیا در این صنعت از جمله نکاتی است که برای سال آینده در نظر گرفته شده است.

بیطرفان با بیان اینکه نحوه برگزاری هشتمین نکوداشت علوم و فناوری چاپ به شرايط آينده دنيا و بیماری كرونا، بستگی دارد، گفت: در این زمینه ما تلاش‌های خود را برای برقراری ارتباطات بين‌المللي و فعال‌سازی تعاملات با کارشناسان و متخصصان ایرانی و خارجی را دنبال می‌کنیم و نتیجه آن را اعلام خواهیم کرد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.