مرکب افست

مدتی است که افزایش هزینه مواد اولیه و کمبود ظرفیت حمل و نقل ، شرکت های سراسر جهان را تحت فشار قرار داده است. صنعت مرکب سازی چاپ نیز به شدت تحت تأثیر قرار گرفته است ، زیرا هزینه های حمل و نقل و هزینه رنگدانه ها (از جمله دی اکسید تیتانیوم) و مواد اولیه پتروشیمی مانند رزین ها و حلالها در طول سال افزایش چشمگیری داشته است.

آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، گروه صنعتی هوبر تولید کننده بین المللی مرکبهای چاپ و مواد شیمیایی خاص به افزایش قیمت جهانی واکنش نشان می دهد.

این شرکت تأکید کرد که سخت کار می کند تا با استفاده از شبکه جهانی عرضه ، بررسی سایر روش های تامین منابع و استفاده از مواد اولیه جایگزین ، افزایش قیمت را برای مشتریان به حداقل برساند. با این وجود ، افزایش قیمت اجتناب ناپذیر است.

هاینر کلوکرز ، مدیرعامل هوبر گفت : رضایت مشتریان اولویت اصلی ما است. برای اطمینان از اینکه می توانیم در آینده به آنها مرکب چاپ و مواد اولیه با کیفیت بالا ارائه دهیم ، متأسفانه در شرایط کنونی ضروری است که هزینه های خرید را به میزان قابل توجهی در قیمت محصولات خود منعکس کنیم. وی افزود: کارکنان میدانی ما در سرتاسر جهان به زودی مشتریان را در مورد اثرات خاص آگاه خواهند کرد و البته در هر زمان در دسترس هستند تا به سوالات پاسخ دهند. روند این افزایش قیمتها با یک رشد بیشتر در صنعت چاپ ایران بازتاب خواهد داشت و عدم تدبیر مناسب و به موقع برای این فرآیندهای جهانی ضربات بزرگتر و جبران ناپذیری بر جامعه چاپخانه داران خواهد زد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.