چاپ و بسته بندی

چاپ و بسته بندی


لیستی که در ادامه خواهید دید جمعی از برترین شرکت های ارائه دهنده دستگاه های چاپ و بسته بندی مطابق با جدیدترین فناوری های دنیا هستند، این شرکت ها هر ساله با تولید جدیدترین دستگاه‌های چاپ و بسته بندی  وحضور در نمایشگاه های تخصصی این رشته برای رقبای خود قدرت‌نمایی می‌کنند.

 

۱. نیلپیتر nilpeter ؛

نیلپتر

شرکت نیلپیتر

پرچمدار چاپ لیبل، لفاف و جعبه از کشور دانمارک.با تقریبا صد سال سابقه در ساخت ماشین آلات لیبل نوآورترین و پیشرفته ترین سیستم های چاپ لیبل و بسته بندی انعطافپذیر را به بازار جهان عرضه  می‌کند. به طوری که تمامی بزرگان صنعت لیبل جهان برای سالیان دائم مشتریان متوالی این هستند.

سهم این شرکت از بازار ایران:شــرکت نیلپیتر با برنامه های آموزش محور و پروژه محور هم اکنون به بازار ایران وارد شــده و این شرکت به همت نمایندگــی خود در ایران (گروه همتــا) برنامه های خود را برای بازار ایران اعلام کرده است.
۲. زیراکس Xerox ؛

شرکت زیراکس

شرکت زیراکس

پیشگام در صنعت چاپ دیجیتال…

شرکت زیاکس پس از ارائه دستگاه های اداری کپی خشک تغییرات تاریخی ارزشمندی در ساختار محصولات خود ایجاد کرد.اختراع فناوری عکسبرداری الکترونیکی یا زیرو گرافی خیلی سریع، شرکت را از دنیایی فناوری های قدیمی به فناوری های نوین منتقل کرد. زیراکس Xerox با سرمایه گذاری عظیم در تحقیق و توسعه و توجه به کیفیت و برآوردن نیازها و کسب رضایت مشتری توانست نشان تجاری خود را در دنیای مدیریت مستندات بر همه تحمیل کند و در بازار بیش از ۱۰۰ میلیارد دلاری این صنعت، سرآمد همگان شود.
۳. هایدلبرگ Heidelberg ؛ 

هایدلبرگ

شرکت هایدلبرگ بزرگترین شرکت خدمات چاپ و تجهیزات آن

مقر این شرکت در  هایدلبرگ آلمان است و کارخانه‌های آن در شش کشور جهان قرار دارند. با در اختیار داشتن بیش از ۴۷ درصد از سهم بازار جهانی ماشین آلات صنعت چاپ افست، و دیگر تکنولوژی های مدرن چاپ بزرگترین شرکت صنعت چاپ در جهان می باشد. شرکت هایدلبرگ تنها ارائه کننده راهکارهای یکپارچه و متمرکز در صنعت چاپ جهان است.
۴. کانن Canon: 

شرکت کانن

شرکت کانن غول آسیایی پر آوازه که در عرصه عکاسی و نور تقریبا بی رقیب است، در ژاپن متولد شده است.

این شرکت امروزه در نقاط مختلف دنیا از جمله آمریکا، اروپا، خاورمیانه، آفریقا و اقیانوسیه دارای مراکز مدیریت می باشد که بر تمام شعب کانن در کشور های شامل حوزه خود نظارت می‌کنند. کانن را معمولا با بازه ی گسترده دوربین‌های عکاسی آن می شناسند اما اگر شما سر و کار با صنعت چاپ (چه در ابعاد وسیع و تجاری و چه در ابعاد کوچک مانند محل کار و منزل) داشته باشید به خوبی با قدرت چاپگر های کانن آشنا هستید.

 

۵. اپسون Epson؛

شرکت ایپسون

شرکت اپسون، یاکوزای ژاپنی که بخش اعظم شهرت خود را مدیون پرینترهای معروفش است.این شرکت ژاپنی زیر مجموعه ای از گروه سیکو (Seiko) که ابتدا فقط در زمینه ساعت سازی فعالیت داشت می باشد. اپسون همواره محصولات جدید خود را در انواع نمایشگاه های تکنولوژی که هر ساله بر پا می شوند عرضه می کند و همواره از پیشتازان عرصه چاپ به خصوص در زمینه چاپگر های خانگی است.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.